Descriere
Adecvat in mod special pentru autovehiculele Ford.
Ulei de motor cu frecare redusa bazat pe tehnologia de sinteteza. Previne in mod fiabil formarea depozitelor, are stabilitate extrem de
ridicata la forfecare, reduce pierderile prin frecare in motor si ofera o protectie remarcabila impotriva uzurii. Ideal pentru motoare
moderne benzina si motorina cu si fara tehnologie multi-valve, Valvetronic si turbocompresor (cu sau fara filtru de particule (DPF) si
racirea aerului de incarcare). Potrivit in special in cazul in care exista intervale mari intre schimbari de ulei si cerinte pentru motoare
grele.
Proprietati
- stabilitate optima la imbatranire
- fiabilitate ridicata a lubrifierii
- lubrifiere instantanee dupa pornire la rece
- testat pentru turbocompresoare si convertoare catalitice
- curatenie ridicata a motorului
- economiseste combustibil si reduce emisiile poluante
- stabilitate mare la forfecare
Corespunde si indeplineste urmatoarele specificatii si clasificari:
ACEA A5 ∙ ACEA B5 ∙ Ford WSS-M2C 913-D ∙ Jaguar / Land Rover STJLR.03.5003
Liqui Moly recomanda acest produs la vehicule pentru care sunt necesare urmatoarele specificatiile:
Fiat 9.55535-G1 ∙ Ford WSS-M2C 913-A ∙ Ford WSSM2C 913-B ∙ Ford WSS-M2C 913-C ∙ IVECO 18-1811 S1
Domeniul de aplicare:
Recomandat pentru cele mai recente specificatii ale producatorului (WSS-M2C 913-D) pentru diferite tipuri de vehicule din 2011.
Compatibil si poate fi utilizat fara ezitari si in vehiculele Ford mai vechi incepand cu 7/1998. De asemenea potrivit pentru vehicule de la
diversi alti producatori. Testat pentru utilizare cu turbocompresoare si catalitice convertoare.
Nu este potrivit pentru VW cu intervale de intretinere extinse (WIV)!
Mod de utilizare:
Respectati prescriptiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule si de motoare .