Descriere
Ulei de motor cu vascozitate redusa, de inalta performanta, pentru utilizarea all-season. Combinatia de uleiuri de baza neconventionale cu tehnologia cea mai avansata de producere a aditivilor, precum si aditivul special Molygen garanteaza un ulei de motor cu vascozitate redusa, stabil la forfecare, care previne depunerile in siguranta, reduce considerabil pierderile prin frecare ale motorului si astfel ofera o protectie optima la uzura. Acest lucru determina o economisire a carburantului, concomitent cu prelungirea duratei de serviciu a motorului.
Proprietati
- functionarea lina a motorului
- presiunea optima a uleiului in toate conditiile de functionare
- durata lunga de viata a motorului
- reduce emisiile poluante
- testat pentru turbocompresoare si convertoare catalitice
- protectie excelenta la uzura
- fiabilitate ridicata a lubrifierii
- curatenia remarcabila a motorului
- lubrifiere instantanee dupa pornire la rece
- stabilitate optima la imbatranire
- comportament excelent la temperaturi scazute
- reduce consumul de combustibil
- miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile in comert
Specificatii:
API SP ∙ ILSAC GF-6A
LIQUI MOLY recomanda utilizarea acestui produs si la autovehiculelor care necesita urmatoarele specificatii:
Chrysler MS-6395 ∙ Daihatsu ∙ Ford WSS-M2C 930-A ∙ Ford WSS-M2C 945-A ∙ GM dexos1 Gen 2 ∙ Honda ∙ Hyundai ∙ Kia ∙ Isuzu ∙
Mazda ∙ Mitsubishi ∙ Nissan ∙ Subaru ∙ Suzuki ∙ Toyota
Date tehnice
Clasa SAE (uleiuri de motor) 5W-20 SAE J300
Densitate la 15°C 0,850 g/cm³ DIN 51757
Vascozitate la 40°C 50,5 mm²/s ASTM D 7042-04
Vascozitate la 100°C 8,8 mm²/s ASTM D 7042-04
Vascozitate la -35°C (MRV) < 60000 mPas ASTM D 4684
Vascozitate la -30°C (CCS) <=6600 mPas ASTM D 5293
Indice de vascozitate 154 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 2,9 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -48°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare (Noack) 9,4 Gew.-% CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 230°C DIN ISO 2592
Numarul total de baza 7,2 mg KOH/g DIN ISO 3771
Culoare verde, fluorescent
Domenii de aplicare
Optim pentru cele mai moderne motoare pe benzina si Diesel, japoneze si americane, cu tehnologie pe mai multe supape,
turbocompresor de supraalimentare, precum cu si fara racirea aerului de supraalimentare (LLK). Pentru protectia si mentinerea
motorului in cazul intervalelor lungi de schimbare a uleiului si pentru cerintele deosebite in materie de motorizare.
Aplicatie
Trebuie respectate instructiunile de utilizare ale producatorilor de vehicule si de motoare. Poate fi amestecat cu toate uleiurile de motor disponibile in comert. Efectul optim obtinut numai atunci cand este folosit singur (adica fara amestecare).