Descriere
Ulei de motor cu vascozitate redusa, de inalta performanta, pentru utilizarea all-season. Combinatia de uleiuri de baza neconvetionale cu tehnologia cea mai avansata de producere a aditivilor, precum si aditivul special Molygen garanteaza un ulei de motor cu vascozitate redusa, stabil la forfecare, care previne depunerile in siguranta, reduce considerabil pierderile prin frecare ale motorului si astfel ofera o protectie optima la uzura. Acest lucru determina o economisire a carburantului, concomitent cu prelungirea duratei de serviciu a motorului.
Proprietati
- stabilitate optima la imbatranire
- curatenia remarcabila a motorului
- livrare rapida de ulei la temperaturi scazute
- stabilitate mare la forfecare
- reducerea frecarii si uzurii
- protectie excelenta la uzura
- miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile in comert
- comportament excelent la temperaturi ridicate si scazute
- testat pentru turbocompresoare si convertoare catalitice
- economiseste combustibil si reduce emisiile de poluanti
Clasificari si specificatii:
LIQUI MOLY recomanda folosirea acestui produs la autovehiculele cu urmatoarele specificatii:
ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL ∙ Fiat 9.55535-G2 • GWM • HAVAL ∙ MB 229.3 ∙ Peugeot Citroen (PSA) B71 2300 ∙ Renault RN 0700
∙ Renault RN 0710 ∙ VW 501 01 ∙ VW 502 00 ∙ VW 505 00
Date tehnice
Clasa SAE 10W-40 SAE J300
Densitate la 15°C 0,865 g/cm³ DIN 51757
Vascozitate la 40°C 93,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Vascozitate la 100°C 14,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Vascozitate la -30°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vascozitate la -25°C <=7000 mPas ASTM D 5293
Indice de vascozitate 155 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -39°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 9,5 Gew.-% (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 232°C DIN ISO 2592
Numarul total de baza 11,0 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenusa sulfat 1,0 - 1,6 g/100g DIN 51575
Culoare verde, fluorescent
Domenii de aplicare
Optim pentru motoarele moderne pe benzina si diesel cu si fara turbocompresoare cu gaz de evacuare. Pentru protejarea si pastrarea
valorii motorului pe perioade lungi intre schimbarile de ulei si cu sarcini mari.
Aplicatie
Trebuie respectate instructiunile de utilizare ale producatorilor de vehicule si de motoare. Poate fi amestecat cu toate uleiurile de motor
disponibile in comert. Efectul optim obtinut numai atunci cand este folosit singur (adica fara amestecare).